Sony Pictures har nu frigivet det første billede af Spider-Man i sit nye kostume i det ventede tredje filmeventyr om den heltemodige netsvinger, “Spider-Man 3”.
Ved første øjekast kan det godt ligne et sort/hvidt foto af vor murkravlende helt, men hvis man kigger nøje efter, vil man kunne se, at Spider-Man er iført en sort dragt, som nok vil vække glæde for mange fans af tegneserien.
Bag kameraet på “Spider-Man 3” finder man igen Sam Raimi, mens Tobey Maguire atter spiller titelrollen. Premieredatoen er sat til at være 4. maj, 2007.
Billedet kan ses i superstort format hos Superhero Hype.
#1 McPeter 18 år siden
Men fint hvis den bliver dyster... dyster er godt! ;-)
#2 Mr Grau 18 år siden
#3 filmz-rupert giles 18 år siden
Men det sorte kostume er en vigtig del af Venom historien, som det beklageligvis ser ud til, at de tager op i den nye film. Jeg ved godt, at Venom er en fan-favorit, men jeg ville nu foretrække nogle mere klassiske skurke. Men heldigvis har vi også Sandman i filmen.
Ligeledes er jeg heller ikke helt sikker på, at dystert nødvendigvis er godt, når det drejer sig om Spider-man. Det er jo ikke Batman, vi har med at gøre her :-)
Dog stoler jeg på Raimi, så jeg skal ikke brokke mig :-)
That'll put marzipan in your pie plate, bingo
#4 Hitman Zeus 18 år siden
Er det ikke der hvor Peter får symbioten? Kan nu ikke lige huske om det Carnege eller Vemon... Så god er min Spider-man kendskab heller ikke!
#5 filmz-rupert giles 18 år siden
Venom eller ingen Venom... den skal nok komme til at sparke ass.
#6 filmz-Avenger- 18 år siden
#7 filmz-rupert giles 18 år siden
#8 Collateral 18 år siden
#9 squee 18 år siden
#10 filmz-Xarlrog 18 år siden
B-)